LECH56 LECH56
317
BLOG

Stary "wywalil"

LECH56 LECH56 Polityka Obserwuj notkę 8

Stary napisal dzisiaj notke pt. "Klincz"o populizmie PISowskich liderow, ja naiwny pomyslalem sobie ze jak napisze rowniez o populizmie  POwcow no to jakas dyskusja sie zacznie . Ale Stary  zaczal dyskusje od tego ze "nie na temat pisze" i ze jeszcze raz jak tak napisze to mnie  jak grzecznie sie wrazil: "wywali" A jak zapewnilem Starego ze: "jestem przekonany ze mnie wywali tak jak wiel;u innych nie pasujacych do pogladow Starego" no to Stary usunal wszystko co moglo by swiadczyc na moja korzysc ( tj komentarze ktore napisalem)i napisal w "kosmos " pod moim nickem "

@LECH56

Za personalny atak. Blok.
STARY18:24

 

Wszystkiego najlepszego Stary  bardzo cie lubie jestes dla mnie dobrym przykladem nieusasadnionej buty i dumy i obrazem dlaczego PBK przegral te wtybory i POstemp, przegra kolejne  .Nastepnym razem to chociaz podaj na czym ten "Personalny Atak Polegal " no bo zostawiesz mnie w oczach Twoich  "wielbicieli" w niezbyt laskawym swietlle
LECH56
O mnie LECH56

Taki sobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka