Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
LECH56 LECH56
1385
BLOG

Przeslanie od Poety Juliana Tuwima do RRK. Mila . Teesa

LECH56 LECH56 Polityka Obserwuj notkę 45

 

 

Przeslanie od Poety Juliana Tuwima do RRK. Mila . Teesa

 

 Pod komentarzem ktory opowiadal  o "chamstwie" , "prostactwie" i "braku elementarnej inteligencji" blogiera Michala Zeleskiewicza co to pisal:I:

"Ty za młodu nie dorżnięta
Megiero, co masz taki tupet,
że szczujesz na mnie swe szczenięta;
całujcie mnie wszyscy w dupę. 

Napisalem   niewinny komentarz ze to nie, de. Zeleskiewicz tak pisze tylko nasz Poeta  wieszcz,   Julian Tuwim tak pisze . No i co? no i nic. Kometarz wypadl i nima po nim sladu a: RRK. MILA N, TEESA. Pozostaja w przekonaniu i wierze  o "wyzszosci swojej inteligencji nad moherami i prostakami takimi jak de. Zeleskiewicz i moja skromna osoba.  Nizej dowod ze to nie brak inteligencji blogiera tylko poetycka wena naszego wieszcza (dotyczy wszystkich wymienionych w tytule)

  http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EdmZYu9Lths

 

 
 
LECH56
O mnie LECH56

Taki sobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka