LECH56 LECH56
736
BLOG

Dyskusja z RRK na jej "slynnym blogu"

LECH56 LECH56 Polityka Obserwuj notkę 37

Nic mi nie pozostaje tylko nawiazac do piosenki Jana Kaczmarka:

"Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Jak dziecko we mgle,
Jak goliat na pchle,
Mól w otchłani wód,
Który liczy wciąż na cud.
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Dziecko w kwiecie sił.
Choć w intencjach
To w zasadzie pozytywny. "

Gdyz  pomyslalem sobie ze  z Pania  RRK  moge sobie podyskutowac ,  (przeciez swiatowa kobieta i premier czyta jej listy) . Tylko ze  z  tej naszej "dykusji" pozostaly same "inteligentne" i "bystre" odpowiedzi Pani RRK po wykasowaniu  prawie wszystkich moich komentarzy na ktore Pani RRK tak "inteligentnie" i "bystro"  "odpowiadala" Nie ,nie zamierzam sie tutaj wyplakiwac nad swoja naiwnoscia , przeciez jak  mowia :"Sam tego chciałeś, Grzegorzu Dyndało" i "polazles" na   jej bloga na "wysokim poziomie"  "moja wina ,moja wina moja bardzo wielka wina"
 

LECH56
O mnie LECH56

Taki sobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka