LECH56 LECH56
300
BLOG

Prawicowa publicystka pisze

LECH56 LECH56 Polityka Obserwuj notkę 4

 W Rzepie artykul Joanny Lichockie..j http://wsieci.rp.pl/opinie/rekiny-i-plotki/Joanna-Lichocka-o-sondazach-Nastapilo-urealnienie-pozycji-premiera- ze wstepem redakcyjnym pt.  "Prawicowa publicystka pisze" Ludzie!!! dlaczego ja w calym moim skolatanym ponad 50letnim zyciu,   nie natrafilem na  podtytuly  np."lewicowa publicystka Janina Paradowska pisze"? albo "Lewicowy publicysta Jacek Zakowski pisze" albo Lewicowy dziennikarz Tomasz Lis nadaje" Albo "Lewicowy dziennikarz NACZELNY NAJWAZNIEJSZEJ GAZETY w  Polsce,  Adam Michnik pisze"? 

Unizenie prosze o o wyjasnienie tego zjawiska  i oswiecenie mojego ciasnego"prawicowego "umyslu . moze to zrobic Wywczasz z litosci (wiadomo moje niskie IQ) ale on jest zapewne za inteligentny zeby znizyc sie do  moich niskich  progow . No dobra, niech ktokolwiek mnie oswieci w tym wzgledzie 

LECH56
O mnie LECH56

Taki sobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka